Program punktowy

Uwaga!
Wymiana nagród z programu punktowego jest możliwa do dnia 31.12.2017 lub do wyczerpania zapasów.

1. Za co można zdobyć punkty?

Punkty zdobywasz za aktywność w serwisie i aplikacji Traseo. Zobacz ile możesz ich uzyskać za poszczególne działania:

Rejestracja → 10 punktów

Dodanie trasy

  • rysowanej → 2 punkty
  • z pliku lub urządzenia Garmin → 8 punktów
  • z aplikacji Traseo → 10 punktów

Dodatkowo przyznajemy punkty za opis trasy i dodane waypointy.

Dodanie mojej trasy do ulubionych → 1 punkt

Pobranie mojej trasy przez Traseo.pl → 1 punkt

Pobranie mojej trasy przez aplikację Traseo → 2 punkt

2. Jak mogę wymienić punkty na nagrody?

Niezależnie od tego, kiedy zdobyłeś swoje punkty na Traseo.pl, zawsze możesz je wymienić na atrakcyjne nagrody. Aby wymienić punkty, wejdź na katalog nagród i sprawdź, na którą z niespodzianek możesz wymienić swoje punkty. Następnie dokonaj opcji wymiany – kliknij w przycisk „wymiana” obok wybranej przez Ciebie nagrody, potwierdź wymianę, wpisz adres wysyłki nagrody i … gotowe! W ciągu dwóch tygodni wybrany upominek trafi do Ciebie. Nie zapomnij zweryfikować swojej wymiany mailowo!

Nie musisz wykorzystywać wszystkich punktów, które są na Twoim koncie – po dokonaniu wymiany punkty zostaną odjęte od całościowej liczby, którą uzbierałeś i po dodaniu kolejnych tras do serwisu będziesz mógł ponownie dokonać wymiany.

3. Jakie nagrody mogę otrzymać za swoje punkty?

Wśród upominków Traseo.pl znajdziesz wiele ciekawych gadżetów turystycznych, które będą pomocne w trakcie Twoich podróży, np. kubki, termosy, bidony, plecaki... Jeśli status nagrody będzie niedostępny, wówczas wymień swoje punkty na inny gadżet lub poczekaj, aż status gadżetu się zmieni. W razie pytań skontaktuj się z nami: kontakt@traseo.pl

Wybrane upominki dla Traseowiczów

4. Ile to kosztuje i kiedy zostaną wysłane nagrody?

Wymiana punktów na nagrody jest darmowa. Za ich wysyłkę nie zostaniesz obciążony żadnymi kosztami. Nagrody zostaną wysłane do Ciebie w ciągu 14 dni od złożenia zamówienia. O potwierdzeniu wysyłki zostaniesz poinformowany mailowo.

5. Co to znaczy „zweryfikowana wymiana”?

Wymiana zweryfikowana wymaga mailowego potwierdzenia Twojego zamówienia. Zaraz po złożeniu zamówienia otrzymasz maila na podanego podczas rejestracji w Traseo.pl maila wraz z linkiem, którego kliknięcie spowoduje potwierdzenie Twojego zamówienia i rozpocznie proces jego realizacji. Jeżeli nie potwierdzisz swojego zamówienia oraz danych potrzebnych do jego realizacji, wówczas nagrody nie zostaną wysłane.

Ostateczną decyzję o wymianie punktów na nagrody podejmuje komisja Traseo.pl. Jeśli działalność danego użytkownika budzi zastrzeżenia, jeśli umieszczone w serwisie trasy nie mają większej wartości lub jeśli punkty są sztucznie generowane, komisja może odrzucić prośbę użytkownika o wymianę punktów na nagrody. Od decyzji komisji nie przysługuje odwołanie.

Moja mapa 0

Dbamy o Twoją prywatność

W celu zapewnienia naszym użytkownikom usług na możliwie najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Uzyskujemy dostęp i przechowujemy informacje na urządzeniu oraz przetwarzamy dane osobowe, takie jak unikalne identyfikatory i standardowe informacje wysyłane przez urządzenie czy dane przeglądania w celu wyboru oraz tworzenia profilu spersonalizowanych treści i reklam, pomiaru wydajności treści i reklam, a także rozwijania i ulepszania produktów. Za zgodą użytkownika nasze aplikacje korzystają z precyzyjnych danych geolokalizacyjnych.

Kliknięcie w przycisk "Akceptuję", oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie danych zgodnie z powyższym opisem. Dokładne zasady zostały opisane w naszej Polityce Prywatności.

Beta