Janowice Wielkie - Skalny Most - Szwajcarka - Janowice Wielkie

LAP012
LAP013
LAP014
Rodzinna wycieczka z Janowic Wielkich. Zostawiliśmy samochód na jednym z pół dzikich parkingów przy drodze. Zdjęcie rowerów i w drogę. Wycieczkę oceniam jako średnią , na pewno na stopień trudności miał też wpływ fakt że towarzyszyły nam nasze pociechy ( córka lat 5 w foteliku u żony i syn lat 6 na swoim rowerku który był ciągnięty prze zemnie na " sztywnym holu "
Jechaliśmy żółtym szlakiem na początku turystycznym a później żółtym rowerowym na skalny most i do przełęczy Karpnickiej. Następnie pozostawiamy szlak rowerowy, przecinamy drogę i szlakiem turystycznym kierujemy się do schroniska Szwajcarka. Na tym odcinku zeszliśmy z rowerów i pokonaliśmy docinek na własnych nogach.Czeka nas krótkie ( około 200 metrów ) ale strome podejście. W schronisku pierogi ruskie, piwo bezalkoholowe ( dostępne też są z alkoholem ), pieczątka ze schroniska i wspomniane już 200 metrów na nogach tym razem w dół. Docieramy z powrotem do przełęczy, wsiadamy na rowery i jedziemy drogą asfaltową w dół na Janowic gdzie czekał na nas samochód. Jeszcze rowery na dach i powrót do domu.

Mapa Województwo Dolnośląskie - mapa atrakcji turystycznych
Województwo Dolnośląskie - mapa atrakcji turystycznych - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Wybrać około 100 atrakcji z tego regionu to niezwykle trudne zadanie. Miejsc szczególnych, wartych odwiedzenia jest tutaj znacznie więcej. Subiektywnego wyboru dokonał – opierając się na doświadczeniu jako pilota wycieczek, przewodnika...

Mapa Karkonosze
Karkonosze - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Mapa Karkonosze przedstawia najwyższe pasmo górskie Sudetów, znajdziemy na niej aktualny przebieg szlaków turystycznych wraz z orientaycjnym czasem przejścia, szczyty i atrakcje turystyczne. Mapę Karkonoszy zamykają czeskie Rokytnice nad Jizerou na...