Zawiść - Pokój.

Budowa wiaduktu
Kościół
Kolumna na rynku.
"Polakom Poległym na Wszystkich Frontach Świata"
Społeczeństwo Wołczyna.
Pszów
Ruiny zamku
Wyjazd do Zawiści w gminie Pokój, cel to odwiedzenie wnuczki. Wyjazd był możliwy dzięki życzliwości kolegi, który poświęcił swój czas i własny samochód. Ruszyliśmy w drogę o godz. 09.00 tzn. ja i kierowca Lucek z Rybnika do Pszowa, gdzie zabraliśmy moją córkę i młodszą wnuczkę. Trasa: Rybnik, Racibórz, Polska Cerekiew, Opole, Pokój i Zawiść. Na miejsce przyjechaliśmy o godz.11.40. Spotkanie było pełne radości i wzruszeń. Była kawa, herbata a później wypad do Wołczyna na zakupy. Niestety wszystko, co dobre też się kończy i przyszedł czas na pożegnanie. W drogę powrotną wyjechaliśmy ok godz. 14.50 trasą: Zawiść, Szum, Wierzchy - tu GPS pokierował nas drogą leśną nienadającą się do jazdy samochodem, wyboje i dziury tak było aż do miejscowości Zagwiździe, dalej to Dąbrówka Łubniańska, Zawada, Opole, Opole Południe i wjazd na autostradę A4, autostradą do wyjazdu Gliwice Bojków i do Rybnika. Pogoda dopisała. Jeszcze raz dziękuję koledze Luckowi w imieniu mojej córki i własnym. Lucek jesteś gość!! Więcej: https://janham.cba.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=81&Itemid=198

Mapa Województwo Dolnośląskie - mapa atrakcji turystycznych
Województwo Dolnośląskie - mapa atrakcji turystycznych - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Wybrać około 100 atrakcji z tego regionu to niezwykle trudne zadanie. Miejsc szczególnych, wartych odwiedzenia jest tutaj znacznie więcej. Subiektywnego wyboru dokonał – opierając się na doświadczeniu jako pilota wycieczek, przewodnika...

Mapa Kraina Dinozaurów
Kraina Dinozaurów - mapa turystyczna w aplikacji Traseo

Kraina Dinozaurów to obszar ograniczony miejscowościami: Krupski Młyn, Dobrodzień, Zagwiździe, Opole. W centrum mapy znajduje się Jezioro Turawskie z zaznaczonymi wieloma ośrodkami. Obok Jeziora jest miejscowość Krasiejów, gdzie odkryto...