Do Czółowa i powrót

Łatwy
2 h 57 min
4.2/6
Z racji zamieszkania zaczynamy trasę od Wawelu. Przejeżdżamy przez osiedle i jedziemy wzdłuż Czarnej Przemszy.Przejeżdżamy przez most i kierujemy się w stronę stawów, a stamtąd wzdłuż torów kolejowych dojedziemy do Selgrosa. Poruszamy się ścieżką rowerową aż do ulicy Transportowej i skręcamy na szutrową drogę. Trzymając się żółtego szlaku dotrzemy na Dolinę Trzech Stawów. Wjeżdżamy na czarny szlak, który zaprowadzi nas przez Muchowiec i skrajem Ochojca.Długa prosta przez las (uwaga na przejazdy przez jezdnię) zakończy się rozwidleniem na którym skręcamy w prawo. Dojedziemy do Koloni Boera a stamtąd znów do lasu aż do Zaopusta. Teraz trzymając się czerwonego szlaku dojedziemy lasami do Czułowa skąd będziemy wracać częściowo wzdłuż trasy Bielskiej.Dojedziemy do przejścia dla pieszych, który przejeżdżamy do Siągarni i znowu w las :-) Jedziemy aż do momentu spotkania niebieskiego i czerwonego szlaku skręcającego w lewo. Dojedziemy do Giszowca skąd kierujemy się na Bolinę. Na Bolinie jedziemy niebieskim szlakiem. Dojedziemy do Selgrosa, którego już raz mijaliśmy.Będziemy wracać częściowo drogą, którą już przebyliśmy. Mijamy Szopienice i wracamy wzdłuż stawów do Sosnowca. WYSOKOŚĆ - DANE Z MAPY : Średnia wysokość 275.86 m Najniższy punkt 241.3 m Najwyższy punkt 334.0 m Maksymalna różnica 92.69 m Łączna wysokość podjazdów 458.6 m Łączna wysokość zjazdów -453.8 m Dystans podjazdów 17.49 km Dystans po płaskim 20.77 km Dystans zjazdów 16.74 km

Tychy, Pszczyna i okolice

Mapa Pszczyny, Tych i okolic ograniczony jest przez Oświęcim na wschodzie i Żory na zachodzie, południowa część mapy to Jezioro Goczałkowickie. Na mapie zaznaczono informacje przydatne turyście i podano przebiegi szlaków pieszych i rowerowych. Wyróżniono miejscowości godne zwiedzania i miejsca szczególnie interesujące aktywnych.

Metropolia Silesia i okolice
Mapa turystyczna w skali 1:50000, która pokazuje mniej znane oblicze Górnego Śląska - regionu o niezwykłej historii, pełnego zabytków, atrakcji, a także... wielu terenów zielonych. Wydanie zawiera wszystkie obecne na opisywanym terenie zabytki architektury, techniki i przyrody; aktualną infrastrukturę komunikacyjną i turystyczną; szlaki: piesze PTTK, rowerowe, dydaktyczne i spacerowe; oraz wiele innych ciekawych informacji, np. przebieg granic państwowych z 1914 i 1939 roku. Zasięg mapy wyznaczają: Tarnowskie Góry na północy, Tychy na południu, Gliwice na zachodzie i Jaworzno na wschodzie.