Kazimierz Dolny - Do Lipowej Doliny

Łatwy
35 min
4.8/6
Trasa piesza lub rowerowa, mimo jednego stromego podjazdu nadaje się dla dzieci, lub aby wybrać się na nią z wózkiem. Startujemy z Rynku kierując się ul. Nadrzeczną. Na skrzyżowaniu skręcamy w lewo w Lubelską i po 100 m w prawo w urokliwą ulicę Szkolną. Dalej ulicą Doły, mijając zabytkową Starą Chatę i wąwóz Korzeniowy Dół kierujemy się w kierunku Wylągów. Na Wylągach nim ulica zacznie się piąć się w górę skręcamy w prawo w wijącą się piękną doliną drogę gruntową. W dolinie znajduje się Ekopark Lipowa Dolina. Gdy Dojdziemy do utwardzonej drogi, skręcamy w prawo w kierunku miejscowości Jeziorszczyzna, gdzie przy dawnej Remizie droga skręca w lewo, my kierujemy się prosto, drogą gruntową, która doprowadzi nas malowniczym wąwozem Kwaskowa Góra do ulicy oo tej samej nazwie. Kierując się w stronę Rynku skręcamy w prawo w ul. Lubelską, która doprowadzi nas do samego serca Kazimierza.
Trasę poleca:Kazimierz Dolny

Kazimierz Dolny

Turystyczna mapa "Kazimierz Dolny" i okolic w świetnej skali 1:35 000. Znaleźć na niej można wszystkie ważne dla turysty informacje z tych pięknych terenów dotyczące nie tylko cennych zabytków, ale i tras pieszych, rowerowych, rezerwatów przyrodniczych i parków krajobrazowych. Mapa zawiera aktualną infrastrukturę turystyczną. Mapa swoim zasięgiem obejmuje także Kazimierski Park Krajobrazowy, Nałęczów i Puławy.