Bochotnica. Na Graboczka

• Lokalizacja: Polska, lubelskie, Bochotnica
Wejście na starą drogę
Przepusty "rowerowe"
Tutaj odbywają się zjazdy rowerowe na czas - jedna z atrakcji festiwalu Kazimiernikejszyn
Skrzyp zimowy
Przebiśniegi
Kłoda w poprzek drogi
Trzymamy się prawej strony. Cały czas idziemy prosto
Zwalone drzewo
Porośnięte mchem drzewo przypomina podtrzymywanego przed upadkiem człowieka. Z drugiej strony wygląda jak jaszczur...
Odbijamy w lewo
Droga prosto coraz bardziej się wypłyca, a my skręcamy prostopadle w lewo.
Krzyż przydrożny
Graboczek
Potężny grab
Zejście do wąwozu
Spacer zaczynamy na parkingu przed Biedronką w Bochotnicy. Idziemy w stronę obwodnicy opolskiej. Idziemy pod górę drogą asfaltową. Skręcamy w prawo w II z kolei polną drogę., która początkowo prowadzi równolegle do szosy, a potem kieruje się w prawo w wąwóz. To dawna drogą łącząca Góry z Bochotnicą. Trzymamy się teraz cały czas prawej strony i idziemy prosto, aż droga zacznie się wypłycać. Wtedy skręcamy gwałtownie w lewo i wychodzimy na polną drogę, którą dochodzimy do kolejnej drogi asfaltowej. Skręcamy w lewo. Mijamy po lewo Miętowy Dwór i przydrożny krzyż. Dochodzimy na łuku drogi do potężnego grabu. Przy nim stoi biało - czerwony znak drogowy. Skręcamy w lewo i przy czerwonym garnku na płocie skręcamy w lewo w dół. Wchodzimy znowu w wąwóz.Kiedy dochodzimy do kolejnego wąwozu, skręcamy w prawo i wracamy drogą, którą już szliśmy, aż do sklepu Biedronka w Bochotnicy. Teraz z kolei trzymamy się cały czas lewej strony.