Łuk rozdzielający wyjazd z T1 na pętlę kolarską i powrót do T2
Łuk rozdzielający wyjazd z T1 na pętlę kolarską i powrót do T2
Łuk rozdzielający wyjazd z T1 na pętlę kolarską i powrót do T2
Łuk rozdzielający wyjazd z T1 na pętlę kolarską i powrót do T2
Łuk rozdzielający wyjazd z T1 na pętlę kolarską i powrót do T2
Zakręt nawrotu na II i III pętlę trasy kolarskiej.
Zakręt nawrotu na II i III pętlę trasy kolarskiej.
Zakręt nawrotu na II i III pętlę trasy kolarskiej.
Zakręt nawrotu na II i III pętlę trasy kolarskiej.
Zakręt nawrotu na II i III pętlę trasy kolarskiej.
Zakręt nawrotu na II i III pętlę trasy kolarskiej.
Zakręt nawrotu na II i III pętlę trasy kolarskiej.
Zakręt nawrotu na II i III pętlę trasy kolarskiej.
Zakręt nawrotu na II i III pętlę trasy kolarskiej.
Zakręt nawrotu na II i III pętlę trasy kolarskiej.
Wyznacza miejsce, w którym trasa odbija lekko w prawo, po około 200m znajduje się rozjazd (w lewo kolejna pętla, w prawo T2). Rozjazd zostanie oznaczony tablicą informacyjną.
Rozjazd na olejną pętlę lub powrót do T2:
-w lewo kolejna pętla,
-w prawo T2,
Oznacza koniec pętli trasy kolarskiej, w tym miejscu zawracamy i nie dojeżdżamy do wozu strażackiego.
Strzałka na tablicy będzie wskazywać kierunek nawrotu.
Strzałka będzie wskazywać, po której strony drogi startowej należy się poruszać.
Strzałka będzie wskazywać, po której strony drogi startowej należy się poruszać.
Strzałka będzie wskazywać, po której strony drogi startowej należy się poruszać.
Strzałka będzie wskazywać, po której strony drogi startowej należy się poruszać.
Strzałka będzie wskazywać, po której strony drogi startowej należy się poruszać.
Strzałka będzie wskazywać, po której strony drogi startowej należy się poruszać.
Skomentuj